Komentarze: 0
Reklama w Internecie banery reklamowe
Internet wskazywany jest obecnie jako czwarte medium pośród wszystkich
najskuteczniejszych metod docierania z danym komunikatem do potencjalnych klientów.
Według zapowiedzi lada dzień sieć internetowa może przeskoczyć reklamę w radio, a nawet
w magazynach oraz dziennikach. Wywnioskować można z tego, że rzeczywiście Internet
uznać można za istotne źródło reklamy i metodę promocji swojej działalności. Wciąż reklama
w Internecie jest stosunkowo tańsza niż reklama w innych mediach. Za mniejsze pieniądze
dotrzeć możemy do większego grona potencjalnych odbiorców. Z tego właśnie wywodzić się
może fakt, że z roku na rok firmy coraz więcej środków przeznaczają na promocję swojej
działalności w sieci. Szczególnie szybko rosną budżety na reklamę w linkach
sponsorowanych Google Adwords, w których to polskie firmy pozostawiają setki milionów
złotych rocznie. Wciąż uznaje się, że to właśnie reklama w wyszukiwarkach jest
najskuteczniejsza, gdyż klienci widzą reklamę dostosowaną do aktualnych poszukiwań.
Zatem jeśli klient poszukuje kredytu to zapewne zobaczy reklamę banków.
Reklama w kinach.
Wizyta w kinie, oglądanie filmu przepełnionego akcją oraz efektami specjalnymi to
niebywała przyjemność, ale niestety również do kin dotarły już spoty reklamowe, którymi
jesteśmy męczeni przez zarządzających kinami. Oczywiście przyjemnym jest oglądanie
zwiastunów filmów w tematyce, która nas interesuje. Często nawet zwiastun filmu jest lepszy
niż jego dziewięćdziesięciominutowa wersja. Nie fajnym jest jednak oglądanie w kinach tych
samych reklam, które widzimy wciąż w telewizyjnych blokach reklamowych. Cóż, będąc w
kinie nie mamy możliwości przełączenia się na inny kanał i zaprzestania oglądania reklam,
musimy przeczekać, być może zająć się zupełnie innym. Pytanie jednak dlaczego musimy
oglądać te reklamy, skoro płacimy nawet kilkadziesiąt złotych za kupno biletu? Na to pytanie
nam nikt nie odpowie. Jedynym rozwiązaniem jest przychodzenie na salę na jakieś dziesięć
minut po planowym rozpoczęciu emisji. Wtedy prawie na pewno ominie nas oglądanie
reklam oraz zwiastunów innych produkcji kinowych.