Archiwum 23 lipca 2015


lip 23 2015 Banry reklamowe Tychy
Komentarze: 0

Reklama w Internecie banery reklamowe

 

Internet wskazywany jest obecnie jako czwarte medium pośród wszystkich

 

najskuteczniejszych metod docierania z danym komunikatem do potencjalnych klientów.

 

Według zapowiedzi lada dzień sieć internetowa może przeskoczyć reklamę w radio, a nawet

 

w magazynach oraz dziennikach. Wywnioskować można z tego, że rzeczywiście Internet

 

uznać można za istotne źródło reklamy i metodę promocji swojej działalności. Wciąż reklama

 

w Internecie jest stosunkowo tańsza niż reklama w innych mediach. Za mniejsze pieniądze

 

dotrzeć możemy do większego grona potencjalnych odbiorców. Z tego właśnie wywodzić się

 

może fakt, że z roku na rok firmy coraz więcej środków przeznaczają na promocję swojej

 

działalności w sieci. Szczególnie szybko rosną budżety na reklamę w linkach

 

sponsorowanych Google Adwords, w których to polskie firmy pozostawiają setki milionów

 

złotych rocznie. Wciąż uznaje się, że to właśnie reklama w wyszukiwarkach jest

 

najskuteczniejsza, gdyż klienci widzą reklamę dostosowaną do aktualnych poszukiwań.

 

Zatem jeśli klient poszukuje kredytu to zapewne zobaczy reklamę banków.

Reklama w kinach.

 

Wizyta w kinie, oglądanie filmu przepełnionego akcją oraz efektami specjalnymi to

 

niebywała przyjemność, ale niestety również do kin dotarły już spoty reklamowe, którymi

 

jesteśmy męczeni przez zarządzających kinami. Oczywiście przyjemnym jest oglądanie

 

zwiastunów filmów w tematyce, która nas interesuje. Często nawet zwiastun filmu jest lepszy

 

niż jego dziewięćdziesięciominutowa wersja. Nie fajnym jest jednak oglądanie w kinach tych

 

samych reklam, które widzimy wciąż w telewizyjnych blokach reklamowych. Cóż, będąc w

 

kinie nie mamy możliwości przełączenia się na inny kanał i zaprzestania oglądania reklam,

 

musimy przeczekać, być może zająć się zupełnie innym. Pytanie jednak dlaczego musimy

 

oglądać te reklamy, skoro płacimy nawet kilkadziesiąt złotych za kupno biletu? Na to pytanie

 

nam nikt nie odpowie. Jedynym rozwiązaniem jest przychodzenie na salę na jakieś dziesięć

 

minut po planowym rozpoczęciu emisji. Wtedy prawie na pewno ominie nas oglądanie

 

reklam oraz zwiastunów innych produkcji kinowych.

 

 

baner reklamowy